poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Sędzia Anna Maria Wesołowska !!!

Dzisiaj w mojej szkole była wszystkim nam znana - sędzia Anna Maria Wesołowska.
Bardzo jestem zadowolona z tego autografu...
Dostałam od pani Ani 3 autografy !
Dwa są na fotkach, które wcześniej wydrukowałam, a jeden jest na kartce papieru.
Z tą kartką papieru jest całkiem ciekawie, gdyż pod koniec podpisu pani Ani wypisał się długopis :)
Więc jedna fotka ma "urwany" podpis, ale na żywo go widać całkiem dobrze bo został on, że tak powiem "wydłubany". Jeden autograf jest z dedykacją (OLI ...).
Autografy na zdjęciach
Autograf na kartce

KOPIOWANIE ZDJĘĆ JEST ZABRONIONE !!!

POZDRAWIAM : Olenka :)

5 komentarzy:

  1. gratulacje , pani Anna była w mojej szkole ale zapomniałem poprosić o autograf

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dodasz mnie do ulubionych blogow odwdziencze sie dopiero zaczynam http://grafybartka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba się?
- obserwuj bloga !